23 Temmuz 2013 Salı

Polimer kil ile tanışmam

Nasıl poz verilir, bakın lütfen. Hayır, uğraşsan ikisini de aynı ifade ile yakalayamazsın. İki sevgili, aynı gülümseme ile bakmışlar. :) Neredeyse oturuşları bile aynı. Bu hanımefendiyi tanımayız. Bir gün geldim bahçede bulduk kendisini. Bizim eddie ile pek bir anlaştılar, koklaştılar diye o gün birkaç saat misafir ettik. Ve sonra araştırıp soruşturup öğrendik ki bizim mahallenin kızıymış. Yerine bıraktık sonra. Ama bir aşk meşk durumları olmuş olsa gerek, iki gün sonra yine kapıda idi. Ve bizimkilerin hikayesi böyle başladı. Her geldiğinde birkaç saat alıyoruz bahçeye. Onların da arkadaşa ihtiyacı var, değil mi?.   





Bu da bizim polymer kile başlama hikayemiz. Şu tığları bir giydirsem, ne kadar soğuk ve sevimsizler diye düşünürken, genelde ilham kaynağım olan etsy.com da, kil ile şekillendirip, şahsiyet kazandırılmış tığ ve şişleri gördüm ve vuruldum tabii. Hemen nereden bulunur bu kil derken gördüm ki en meşhuru fimo marka. Kolay da buldum Bahçeşehir'deki kırtasiyeden. Biraz sabrınız, ve az da el beceriniz ve renk zevkiniz varsa, harika bir uğraş olduğunu söyleyebilirim. Ben de , oğlum da çok keyif alıyoruz.  Fimo dan başka markalar da deniyoruz, deneyimlerimi bildireceğim bilahare.



 Bunlar ilk denemeler. Fena da değiller hani.



 Ve sevimli cupcake lerim. Bayılıyorum ben bunlara, henüz onlardan ne yapacağım çok net değil, yapıp koyuyorum bir kenara, bakalım nerede çıkacaklar karşınıza.




Bu tığlarım ve hergün eklenen yenileri satışa da başladım, İnstagramda beni takip edenler, detayları görecekler. 

Ve ben şimdi uyumaya gidiyorum artık. Yarın benim için de sizler için de harika bir gün olsun...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder