19 Temmuz 2013 Cuma

ve geri döndüm...

Uzun lafın kısası; 
taşındım, 
mutluyum, 
keyfim yerinde, 
döndüm. :)


Taşınmak uzun ve zor bir süreç olsa da; aradığımı bulduğum için memnunum. Sonunda tam anlamıyla yerleştim ve atölyemi de işler hale getirdim.



Harika ortancalarım, sıcak bir evim, gülümseyen aile fertlerim var ; demek çalışmaya ve üretmeye başlamanın tam zamanı gelmiş.



Hemen verandaya çıkılır, ne zamandır denemek istediğim İngilizcesi "african flower" olan, tam tercüme ile afrika çiçeği (acaba afrika menekşesi mi kastediliyor bilemiyorum) ama var ise de benim Türkçesini bilmediğim bu motifle başlanır. Tabii yanıma çayımı almadan olmaz.!!


Çok kolay ve şık bir model, ben hemen masa ortası için böyle bir 16 motiften oluşan model yaptım ve kullanmaya başladım bile. Sabrım yetseydi daha büyük hayal etmiştim ama yapmak istediğim daha o kadar çok şey varki...



Bugünlük kısa bir giriş olsun. Bundan sonra umarım bir aksilik olmazsa her gün buradayım ve inanın harika sürprizlerim var. El atmadık "craft" bırakmamaya kararlıyım. :) Örgü, tığ, keçe, dikiş derken bakın nelere de bulaştım, yakında göreceksiniz.

Sevgiyle kalın, hoşçakalın, yüzünüzde hep bir gülümsemeyle kalın.













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder