16 Ocak 2015 Cuma

Gülümseyin :)

Şu gülümseyen pembe kuşlar var ya, sizi de öyle gülümsetenler olsun bugün. Aslında her gün olsun. Gülümsemek ki sevginin mutluluğun ifadesi, eksik olmasın kimsenin yüzünden. Oldum olası gülümseyen, içten gülen insanları severim. Gülmeyi bilmek, iyidir tıpkı sevmeyi bilmek gibi. 

Öyle insanlar vardır, bilmez bilemez, sevmeyi, gülmeyi, hayatın tadını almayı. Yazık, çok yazık onlara. Oysa en kolayıdır sevmek, gülmek, gülümsemek, hoşgörü, anlayış... Bir erdem değildir bu duygulara sahip olmak, hayatın gerekliliğidir. 

Niye şimdi hayat dersi vermeye başladıysam ben de :) Olsun belki birilerini gülümsetebilmişimdir. O da bana yeter.  



Bunlar da çok sevdiğim kapı süslerinden...





Ama bu inciler, bakmaya doyamadıklarımdan. Normal de inci tarzı bir insan değilimdir. Öyle inci takılar falan kullanmam pek. Ama bu inci sıvama duvar süsleri bana çok saf, çok temiz, çok büyülü hisler uyandırıyor.

Altına eklenecek beyaz kristal tülden yapılmış bir kuyruk ile, bir kız bebek kapı süsü olabileceği gibi, gelin kapısı da süsleyebilir. Ya da tül detaysız, salon duvarınızda , tamamlayıcı bir aksesuar olacaktır.








Gördüğünüz her tasarımı, yesiminatolyesi@gmail.com dan bana ulaşarak, veya crafty.sopsy.com adresindeki dükkanımdan veya zet.com/crafty dükkanımdan alabilirsiniz.

Sevgiyle, gülümsemeyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder